Правила сервісного центру

  1. Апарати приймаються для проведення діагностики на можливість подальшого ремонту.
  2. Апарати приймаються в ремонт без sim-карт і карт пам'яті. За збереження помилково зданої або залишеної sim картки або карти пам'яті сервіс відповідальності не несе.
  3. Сервіс не несе відповідальності за можливу втрату даних, настроювань, по, інформації і т.п., що зберігаються у внутрішній пам'яті, а також на знімних носіях, в ході ремонту або перевірки. (Будь ласка збережіть завчасно свої дані, а якщо немає такої можливості, то попередьте про це майстра SP Service)
  4. Обладнання за згодою клієнта, прийнято без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в обладнанні при його технічному обслуговуванні, виникли до прийому обладнання по даній квитанції.
  5. Термін виконання ремонту становить до 21 робочого дня за умови наявності необхідних запасних частин (з / ч) на складі. У разі замовлення з / ч, термін ремонту може бути збільшений на термін від 1 до 21 робочих днів.
  6. Гарантія 3 (три) місяці, поширюється тільки на проведені роботи та замінені комплектуючі. Гарантія не поширюється на втоплені і пошкоджені ударним впливом апарати.
  7. Замінені запчастини або модулі поверненню підлягають тільки за попередньою прохання клієнта.
  8. Сервіс залишає за собою право відмовити в ремонті апарату, без пояснення причини прийнятого рішення.
  9. Ремонт може проводитися тільки по заявленій несправності. Намагайтеся якомога детальніше викласти (перерахувати) дефекти апарату.
  10. Остаточна вартість ремонту може бути встановлена ​​тільки після проведення діагностики, при прийомі в ремонт узгоджується попередня вартість робіт.
  11. Клієнт приймає на себе весь ризик, пов'язаний з проявом в процесі ремонту несправностей, не зазначених в квитанції від часткової до повної втрати працездатності апарату.
  12. Ремонт I категорії складності проводиться без додаткового узгодження з клієнтом, в іншому випадку клієнт обумовлює в заявці максимальну вартість ремонту.
  13. У разі відмови від ремонту стягується плата за діагностику згідно з прейскурантом.
  14. В разі погодження на ремонт, плата за діагностику не стягується.
  15. Знижка 5% надається кліентам які звертаються втретє до нашого сервісного центру, якщо призвище та ім’я клієнта були знайдені в базі даних СП Сервісу. Знижка 5% враховує лише вартість ремонту, і аж ніяк не вартість замінених запчастин .
  16. За пошкодження в процесі доставки поштою Сервісний Центр SP Service відповідальності не несе.

Наші сертифікати

Зв'яжіться з нами

Графік роботи