1. Апарати приймаються для проведення діагностики на можливість подальшого ремонту.
2. Апарати приймаються в ремонт без sim-карт і карт пам'яті. За збереження помилково зданої або залишеної sim картки або карти пам'яті сервіс відповідальності не несе.
3. Сервіс не несе відповідальності за можливу втрату даних, настроювань, по, інформації і т.п., що зберігаються у внутрішній пам'яті, а також на знімних носіях, в ході ремонту або перевірки. (Будь ласка збережіть завчасно свої дані, а якщо немає такої можливості, то попередьте про це майстра SP Service)
4. Обладнання за згодою клієнта, прийнято без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в обладнанні при його технічному обслуговуванні, виникли до прийому обладнання по даній квитанції.
5. Термін виконання ремонту становить до 21 робочого дня за умови наявності необхідних запасних частин (з / ч) на складі. У разі замовлення з / ч, термін ремонту може бути збільшений на термін від 1 до 21 робочих днів.
6. Гарантія 3 (три) місяці, поширюється тільки на проведені роботи та замінені комплектуючі. Гарантія не поширюється на втоплені і пошкоджені ударним впливом апарати.
7. Замінені запчастини або модулі поверненню підлягають тільки за попередньою прохання клієнта.
8. Сервіс залишає за собою право відмовити в ремонті апарату, без пояснення причини прийнятого рішення.
9. Ремонт може проводитися тільки по заявленій несправності. Намагайтеся якомога детальніше викласти (перерахувати) дефекти апарату.
10. Остаточна вартість ремонту може бути встановлена тільки після проведення діагностики, при прийомі в ремонт узгоджується попередня вартість робіт.
11. Клієнт приймає на себе весь ризик, пов'язаний з проявом в процесі ремонту несправностей, не зазначених в квитанції від часткової до повної втрати працездатності апарату.
12. Ремонт I категорії складності проводиться без додаткового узгодження з клієнтом, в іншому випадку клієнт обумовлює в заявці максимальну вартість ремонту.
13. У разі відмови від ремонту стягується плата за діагностику згідно з прейскурантом.
14. В разі погодження на ремонт, плата за діагностику не стягується.
15. Знижка 5% надається кліентам які звертаються втретє до нашого сервісного центру, якщо призвище та ім’я клієнта були знайдені в базі даних СП Сервісу. Знижка 5% враховує лише вартість ремонту, і аж ніяк не вартість замінених запчастин .
16. За пошкодження в процесі доставки поштою Сервісний Центр SP Service відповідальності не несе.