Якщо Ви перебуваєте не в Києві, але хочете скористатися послугами Сервісного Центру SP Service як багато наших клієнтів, то можете скористатися послугами пошти і надіслати пристрій нам на ремонт, наприклад через Нову Пошту, і за бажанням сплатити його накладним платежем чи банківською картою на особистий рахунок СП Сервісу.
Часто трапляється так, що у Вашому місті немає високоякісного Сервісного Центру, в якому ви могли би якісно відремонтувати Ваш ноутбук, планшет, телефон або монітор. Проте зараз, майже скрізь є відділення Нової Пошти, або інших компаній. З їх допомогою Ви можете надіслати пристрій на ремонт в Сервісний Центр SP Service з будь-якого регіону України.
Для відправки пристрою в ремонт з іншого міста Вам необхідно зробити наступні три пункти:
- Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом і обов'язково уточніть чи можливий ремонт саме вашого пристрою в нашому Сервісному Центрі і яка буде приблизна вартість виконання ремонтних робіт і необхідних для ремонту комплектуючих. Ретельно упакуйте пристрій, який будете відправляти, щоб він не пошкодився в процесі доставки. Найкраще використовувати заводську упаковку, якщо збереглася. За пошкодження в процесі доставки сервісний центр відповідальності не несе.
- У відділенні Нової Пошти відправте посилку на адресу найближчого до нас відділення Нової Пошти: м. Киев, вул. М. Тимошенко, 9, склад 25. Доставка пристрою здійснюється за рахунок відправника.
- Після цього, з будь-якого контактного номеру або електронною поштою повідомте нам номер ТТН, який Нова Пошта присвоїть Вашій посилці. Будь ласка, не надсилайте нам ТТН через SMS, ми не зможемо його отримати.
Як тільки ми отримаємо Ваш пристрій, він буде оформлений в нашу базу даних і Ви отримаєте SMS з номером ремонту. Протягом 3-х днів Ваше пристрій буде продіагностовано, після чого ми зв'яжемося з Вами і озвучимо точну вартість ремонту.
Після того, як Вам буде озвучена точна вартість ремонту і конкретні терміни виконання ремонтних робіт, Ви можете погодитися на ремонт або відмовитися від його виконання.
У разі відмови від ремонту або його неможливості чи недоцільності, доставка пристрою назад здійснюється за рахунок клієнта. У разі Вашої згоди на виконання ремонтних робіт, пристрій буде відремонтовано і вислано Вам назад під накладний платіж на оговорену суму ремонту. Коли Ви отримаєте пристрій, обов'язково перевірте його роботу і якість виконаних робіт у відділенні Нової Пошти. Тільки після цього Вам потрібно буде оплатити послуги Сервісного Центру SP Service.
Як бачите, нічого складного. Для того, щоб розуміти приблизну вартість ремонту і терміни виконання саме Вашого ремонту, перед відправкою пристрої обов'язково зв'яжіться з нами, опишіть поломку і уважно вислухайте рекомендації нашого консультанта. Нагадуємо, також, що Ви маєте можливість задати питання прямо на сайті, залишити заявку і ми Вам зателефонуємо в робочий час.
Також ви можете сплатити послуги за допомогую банківської карти на особистий рахунок SP Service Приват Банку. Для того, щоб мати можливість скористатися даною послугою необхідно мати при собі банківську карту, на ній повинен бути позитивний залишок грошових коштів, що дорівнює сумі, необхідної для оплати ремонту, або кредитний ліміт, що перевищує необхідну для оплати суму, що дозволить Вам відремонтувати Ваш пристрій в кредит.